Honda CR-V miskend leasetalent
Honda maakt één van de degelijkste atmosferische motoren. “Never change a winning team” zullen ze gedacht hebben. Lekker de motoren blijven maken die we altijd maken! Geen turbo’s of hybride’s.
Tijden veranderen
De Honda Civic wordt nu geleverd met turbo’s op de benzinemotoren. Deze 1.5 liter VTEC turbomotor (goed voor 190 pk), wordt nu ook leverbaar in de CR-V. En naast deze 1.5 turbo is de Honda CR-V nu ook leverbaar als 2.0 benzine hybride. Honda noemt dit de i-MMD versie. Hij is dan voorzien van twee elektromotoren. Bij de 1.5 kun je kiezen uit een handgeschakelde versnellingsbak of een CVT-automaat. De 2.0 wordt geleverd met een fixed-gear versnellingsbak.
Honda heeft zoveel vertrouwen in deze hybride configuratie, dat een CR-V diesel niet meer leverbaar wordt in Europa.
Aantrekkelijke leaseconfiguratie
Leaserijders maken over het algemeen veel kilometers op verharde wegen (lees: snelwegen). Daarom wordt de CR-V in basis geleverd als voorwielaandrijver. Tegen meerprijs kun je vierwielaandrijving bestellen. Vermoedelijk zal deze niet veel gekozen worden, omdat vierwielaandrijving niet alleen duurder is in aanschaf, ook lust een vierwielaandrijver meer brandstof. En hoe vaak heb je nu echt vier aangedreven wielen nodig in Nederland?
In werkelijkheid niet zoals in het echt
De CR-V lijkt op plaatjes altijd al iets kleiner dan in het echt. Dat is te danken aan zijn sierlijke lijnen, die ons wel bevallen. De nieuwste CR-V zal nog iets langer zijn. Dat komt dan door zijn lagere wielbasis, waardoor hij ook voor het eerst als 5 én 7-persoonsuitvoering geleverd wordt. Bij de Honda claimt dat er meer interieurruimte én bagageruimte zal zijn. De grotere bagageruimte is te bereiken via de handsfree te openen achterklep. Ook zijn de twee 7 inch grote schermen nieuw.
Knipogende grille
De CR-V is één van de meest gestroomlijnde SUV op de markt (aldus Honda). Verantwoordelijk voor deze uitspraak is de Active Shutter Grille. Deze opent en sluit zichzelf tijdens het rijden en zorgt voor een motorkoeling of een betere stroomlijn.
2.0 hybride niet veel duurder
Eind 2018 wordt de CR-V 1.5 verwelkomt. Begin 2019 komt de 2.0 hybride op de markt. Prijzen worden spoedig bekend gemaakt. De 2.0 zal wellicht niet veel duurder zijn dan de 1.5, omdat de hybride techniek voor een lager verbruik zorgt en daardoor een lagere BPM. Vermoedelijk zullen de meeste leaserijders voor de 2.0 hybride kiezen. Dat zouden wij wel doen. Vraag nu de scherpste leaseprijs op bij je leasemaatschappij.
Ervaar elektrisch rijden op de EV Experience
Altijd al willen weten hoe een elektrische auto of waterstofauto rijdt? Die ervaring kun je heel makkelijk opdoen tijdens de EV Experience. Deze wordt van 2 t/m 4 oktober gehouden op het vernieuwde Circuit Zandvoort. De (garage)deuren zijn dagelijks geopend van 10:00...
Geef zakelijke rijder per 1 juli al keuze in bijtelling
Het coronavirus heeft het reisgedrag van werknemers ingrijpend veranderd. Ruim een kwart* van de zakelijke rijders wil ook na de coronacrisis vaker blijven thuiswerken. Ook privé-kilometers nemen af, met uitzondering van die voor vakanties met de eigen auto. Het is...
En ja, dan ben je ineens Autopersonality of the Year
De Nationale Auto Awards hebben een verkiezing georganiseerd voor diverse doelgroepen en bedrijven in de autobranche. Denk daarbij aan het beste schadeherstelbedrijf, universeel autobedrijf, autorijschool van het jaar, maar ook de Autopersonality of the Year. Mijn...
LeaseAholic
Wij helpen de leaserijder bij de keuze voor een nieuwe leaseauto, leaseofferte, leasecontract en/of leasemaatschappij.
De schakel tussen u en de leaserijder!
CONTACTGEGEVENS
Loopkantstraat 25,
5405 AC, Uden
info@leaseaholic.nl
tel: +31(0)41-3305576
kvk: 66127394